Kære Kunder,

Der sker spændende ting her hos G.K.M. Aktieselskab.

Den 2. oktober tager vi et vigtigt skridt mod en endnu bedre oplevelse for jer ved at implementere et helt nyt IT-system.

Dette systemskifte er en del af vores fortsatte bestræbelser på at forbedre vores service til jer. Det vil hjælpe os med at strømline vores interne processer og gøre det lettere for os at imødekomme jeres behov.

Vi vil dog også gerne være ærlige omkring det. Når man indfører noget nyt og spændende, kan der nogle gange opstå bump på vejen. Derfor beder vi om jeres forståelse for eventuelle midlertidige driftsforstyrrelser, som I måtte støde på. Det kan inkludere kortvarige forsinkelser i support eller ordrer.

Vi arbejder utrætteligt for at minimere disse forstyrrelser og sikre, at overgangen sker så smidigt som muligt.

Husk, at vi altid er her for at hjælpe jer. Hvis I oplever nogen udfordringer eller har spørgsmål, er vi klar til at assistere jer.

Vi værdsætter jeres tålmodighed og støtte, mens vi arbejder på at gøre jeres oplevelse endnu bedre. Vi er begejstrede for det, fremtiden har at byde på, og ser frem til at fortsætte vores gode sammenarbejde med jer.

Med venlig hilsen,

G.K.M. Aktieselskab